Koristimo kolačiće (cookies) kako bismo poboljšali funkcionalnost stranice i omogućili vam bolje korisničko iskustvo
Aktivnostima prije filma učenike pripremamo za film na više različitih razina. U prvoj i drugoj aktivnosti istražujemo njihova očekivanja, upoznajemo ih s junacima filma, dočaravamo dio atmosfere, ali i dotičemo programom određenu temu različitih filmskih žanrova. U ostalim aktivnostima pripremamo ih za temu filma, ostvarujemo korelaciju s drugim predmetima, uvodimo važan pojam filmskog plana. Na taj način ostvaruju cjelovit pristup filmu – očekivanja, psihološka analiza filma, važni segmenti ove filmske priče i način na koji je film ostvaruje.
Ove pripreme se mogu odvijati kroz dva školska sata, a istraživački zadaci mogu biti korelacijska domaća zadaća.
Učenici trebaju istražiti povijest filma i povijest dokumentarnog filma. Svoja istraživanja trebaju prikazati na plakatu ili u prezentaciji.
Najuspješnija skupina može biti ocijenjena.
Podijeliti učenike u grupe koji pokušavaju saznati koje su moguće posljedice dugog igranja računalnih igrica;
GRUPA 1: na psihičkoj razini
GRUPA 2: na fizičkoj razini
GRUPA 3: na društvenoj razini
GRUPA 4: koliko je danas zastupljen neki drugi oblik zabave – čitanje, boravak u prirodi, sport…
Predočiti im neke zanimljive polazne činjenice;
– jedno američko istraživanje na uzorku od oko 2 000 djece pokazalo je kako je jedno od deset igrača uistinu i ovisno
– uspjeh u školi poražavajuć
– društveni život nikakav ili gotovo nikakav
– svaki peti učenik u Hrvatskoj provede dva, tri i više sati dnevno za računalom.
Učenike upućujemo na pojam isprepletenosti društva i pojedinca, zajedničkog istraživanja i prezentiranja rezultata.
DOKUMENTARNI FILM
Učenici trebaju napisati ime barem jednog dokumentarnog filma koji su pogledali. Zajedno s nastavnicom iščitavaju osobine filmova koje su gledali. Postupno grade definiciju i približavaju im se karakteristike dokumentarnoga filma.
Izrada plakata – Biti ovisan o računalu ili mobitelu
Učenici dobivaju novi zadatak. Potrebno je pronaći fotografije, podatke, statistike, grupirati dobre, odnosno loše strane računala u našem životu. Na satu svi zajedno rade plakat komentirajući s učiteljicom pronađene informacije.
Dan bez mobitela!
Učenici trebaju izdržati dan bez mobitela, u školu donose različite društvene igre (šah, Uno, Rummikub), bojice i blokove, pa i zaboravljene igračke poput vijače za preskakanje, hula-hopa, lastike – ili popularnije gumi-gumija, pikula…
Mogućnosti su različite- može se napraviti izložba, može se napraviti malo istraživanje kako su djeca, odnosno njihovi roditelji provodili vrijeme, koje igre su igrali, kako su se zabavljali, može se razgovarati o tome kako se učenici osjećaju bez mobitela ili o tome kako su doživjeli tu promjenu.
Zabranjeno je neovlašteno kopiranje ili distribuiranje dijelova ili cijelog projekta. Projekt podliježe pravima Zakona o autorskim pravima.
Vlasnik autorskih prava je udruga Djeca susreću umjetnost.
Copyright © 2020 Sedmi kontinent
Powered by Protagonist
Koristimo kolačiće (cookies) kako bismo poboljšali funkcionalnost stranice i omogućili vam bolje korisničko iskustvo